بوسسه

ساخت وبلاگ

اهميت کامنت در اينستاگرام

در واقع، اينستاگرام پست‌ها را رتبه‌بندي مي‌کند و آن‌ها را با توجه به رتبه‌شان اولويت‌بندي مي‌کند. تعداد لايک‌ها و کامنت‌ها از جمله مهم‌ترين مواردي هستند که روي رتبه‌بندي يک پست تأثير مي‌گذارند. به‌طور کلي ? فاکتور در رتبه‌بندي کردن پست‌ها توسط الگوريتم اينستاگرام در نظر گرفته مي‌شود:

?? تعداد لايک‌ها و کامنت‌‌هاي يک پست اينستاگرام

?? تعاملات کاربر با پست‌هاي قبلي شما

?? زمان به اشتراک گذاشتن پست

https://saimamarin2.livejoual.com/profile

 

 

اگر پست‌هايتان معمولاً توسط فالوورها مورد توجه مي‌گيرد، مطمئناً نتيجه خوبي از فعاليت در اينستاگرام خواهيد گرفت. هر چقدر افراد بيشتري پست‌هاي شما را لايک کنند يا براي آن‌ها کامنت بگذارند، احتمال نمايش آن‌‌ها در تب Explore نيز بيشتر مي‌شود. به اين ترتيب، افرادي که صفحه شما را فالو نکرده‌اند نيز مي‌توانند عکس‌هاي پرطرفدار شما را ببينند.

لايک‌ها، کامنت‌ها و تعداد بازديد ويدئوها در اينستاگرام بسيار باارزش هستند زيرا فاکتورهاي مهم الگوريتم اينستاگرام بوده و محل قرار گيري پست شما را در فيد خبري مشخص مي‌کنند. همانطور که در بالا هم گفته شد هر چه تعداد لايک و کامنت اينستاگرام شما بيشتر باشد، احتمال ديده شدن پست‌هايتان در Explore اينستاگرام بيشتر مي‌شود.

بنابراين، اگر مي‌خواهيد برند موفقي در شبکه‌هاي اجتماعي داشته باشيد، سعي کنيد ساعت مناسب به اشتراک گذاشتن پست‌ها را پيدا کنيد، از هشتگ‌هاي مرتبط استفاده کنيد و از طريق برگزار کردن مسابقه، تشويق کردن فالوورها به کامنت گذاشتن و ديگر نکته‌هايي که در اين مقاله بررسي کرديم، درگيري آن‌ها با پست‌هايتان را افزايش دهيد.

https://www.quora.com/profile/Saima-Marin

 

 

کامنت مارکتينگ اينستاگرام چيست؟

يکي از روش هايي که ميتواند برند، خدمات و محصولات شما را به مخاطبان هدف برساند و در نهايت افزايش ورودي و فالوور داشته باشد روش کامنت مارکتينگ يا بازاريابي ديدگاه است. با توجه به کسب و کار شما چه در وب سايت و چه در اينستاگرام لازم است برندتان را معرفي و مشتري هاي واقعي مرتبط با کسب و کار خود را پيدا کنيد.

 بنابراين نبايد از اين روش غافل بود. يکي از روش هاي کامنت گذاشتن و کامنت نوشتن اين است که متني کوتاه، جذاب و گيرا آماده کنيد و به پيج هاي افراد و کسب و کارهاي مرتبط با کار خود برويد و علاوه بر لايک کردن پست هايشان، زير پست هاي آن ها کامنت و ديدگاه بگذاريد و بعد از تعريف و تمجيد از کسب و کار و يا پست آن ها معرفي مختصري از خدمات و برند خود داشته باشيد و لينک ورود به سايت و پيج خود را در انتهاي کامنتتان قرار دهيد.

 اين باعث مي شود که مخاطبان و فالوورهاي پيج هاي ديگر هم کامنت شما را ببينند و به پيج شما سر بزنند و ديگر اين هنر شماست که با توليد محتوايتان آن ها را تبديل به مشتري کنيد.

ابتدا بايد هدف شما از کامنت مارکتينگ بطور دقيق مشخص شود تا بتوانيد مخاطبان زيادي جذب کنيد. توجه کنيد که کامنت ها در کامنت مارکتينگ اينستاگرام بايد داراي متني جذاب و مرتبط با موضوع باشد، متن، طولاني و داراي کلمات تکراري و خسته کننده نباشد، در متن کامنت مارکتينگ اينستاگرام استفاده از هشتک مناسب کسب و کار يا برندتان فراموش نشود، همچنين در انتهاي متن گذاشتن لينک صفحه اينستاگرام يا سايت ضروري است.

https://issuu.com/saimamarin2

ايراني يا خارجي بودن فالوورهاي اينستاگرام

 يکي از مواردي که گاهي اوقات براي برخي از کسب و کارها اهميت دارد، ايراني يا خارجي بودن فالوورهايي است که آن پيج را دنبال مي‌کنند. فالوورهاي ايراني کاربران ايراني هستند که در يک پيچ حضور دارند و فالوورهاي خارجي معمولاً کاربران ايراني هستند که ساکن کشورهاي خارجي هستند. اگر يک پيج در اينستاگرام در حوزه فروشگاهي فعاليت داشته باشد، اهميت ايراني يا خارجي بودن فالوورها براي آن بيشتر مي‌شود. بعضي از پيج‌هاي فروشگاهي هستند که امکان ارسال محصولات به شهرهاي اطراف را دارند اما آن‌ها نمي‌توانند محصولات و خدمات خود را به خارج از کشور ارسال کنند.

 

براي اين پيچ‌ها فالوور ايراني نسبت به فالوور خارجي اهميت بيشتري دارد؛ زيرا فالوور خارجي اگر در کانال حضور هم داشته باشد، به دليل اينکه نمي‌تواند خريد کند تأثيري در فروش آن پيج نخواهد داشت. گاهي اوقات بعضي از پيچ‌ها هستند که قابليت ارسال محصولات به خارج از کشور را دارند يا در حوزه فروشگاهي فعاليت نمي‌کنند، در اين شرايط حضور فالوورهاي خارجي براي آن‌ها بي‌تأثير نخواهد بود. براي اطلاعات بيشتر در حوزه افزايش فالوور اينستاگرام مي توانيد مقاله آموزشي را در اين لينک مطالعه کنيد.

چرا بايد کامنت اينستاگرام بخريم؟

افزايش تعداد کامنت‌هاي يک صفحه اينستاگرامي تأثير زيادي در به دست آوردن فالوورهاي جديد دارد؛ زيرا زماني که يک کاربر جديد وارد پيج شما مي‌شود علاوه بر توجه به تعداد فالوورهايتان، حتماً به پست‌هاي که در پيج وجود دارد نيز سر مي‌زند.

اگر تعداد لايک‌ها يا کامنت‌هاي يک پست بسيار کمتر از حدي که باتوجه به تعداد فالوورهاي پيج از آن انتظار مي‌رود باشد، مخاطب حدس مي زند که اين پيج داراي فالوورهاي فيک است و از آن خارج مي‌شود؛ زيرا هيچکس علاقه‌اي به دنبال کردن پيج‌هايي که غيرقابل اعتماد به نظر مي‌رسند ندارد. البته زماني اين مسئله بيشتر اهميت پيدا مي‌کند که هدف شما از راه‌اندازي يک پيج اينستاگرامي فروش آنلاين باشد.

پيج‌هايي که با هدف فروش راه‌اندازي شده‌اند، بايد براي جلب اعتماد فالوورهايشان تلاش زيادي انجام دهند؛ زيرا کاربران اينستاگرام از پيج هايي که قابل اعتماد نيستند خريدي انجام نمي‌دهد. خريد کامنت اينستاگرام مي‌تواند به شما در اعتمادسازي فالوورهايتان کمک کند؛ به همين دليل اگر شما از فالوورهاي فيک براي بالابردن تعداد فالوورهايتان استفاده مي‌کنيد، بهتر است براي پست‌هايتان لايک فيک نيز خريداري کنيد. در واقع خريد کامنت مي‌تواند به افرادي که تمايل به افزايش درآمد از طريق اينستاگرام دارند، کمک زيادي بکند.

پرسش هاي تأمل برانگيز از دنبال کنندگانتان بپرسيد

مي‌توانيد با پرسيدن سوال‌هايي مثل «کدوم يکي رو بيشتر دوست داري؟»، با فالوورها تعامل داشته‌ باشيد، اما اگر مي‌خواهيد مکالمه و ارتباط بيشتري با آنها در بخش کامنت‌ها داشته‌ باشيد، اين نوع پرسش‌ها را مدنظر قرار دهيد. منظور سوالاتي است که ذهن مخاطب شما را درگير کرده و با احساسات زياد، به آنها پاسخ خواهد داد. در اين صورت، اگر به قسمت کامنت‌ها سري بزنيد، خواهيد ديد که مردم در حال پاسخ دادن به يکديگر و همچنين مشارکت در کامنت‌هاي ديگر کاربران با هم هستند!

چگونه کامنت اينستاگرام را افزايش دهيم؟

همان طور که گفته شد، شما با کاربراني سروکار داريد که براي اعلام نظر خود و تعامل با کسب‌وکارها خساست به خرج مي‌دهند؛ بنابراين افزايش کامنت اينستاگرام ساده نيست. با اين حال، تکنيک‌ها و روش‌هاي مختلفي وجود دارد که با کمک آن‌ها مي‌توانيد فالوورهاي خود را به گذاشتن کامنت و تعامل بيشتر تشويق کنيد.

هرقدر تعداد کامنت‌هاي شما بيشتر باشد، شانس بيشتري براي ديده‌شدن خواهيد داشت؛ زيرا سابقه? تعامل شما با کاربران يکي از فاکتورهاي مهم براي الگوريتم جديد اينستاگرام است. از طرفي، چشم اغلب افراد به دهان فردي از جنس خودشان است؛ بنابراين به پست‌هايي توجه مي‌کنند که تعداد کامنت بيشتري گرفته‌اند تا پاسخ سوال خود را در ميان نظرها و گفته‌هاي ساير کاربران پيدا کنند.

تغييراتي در اين الگوريتم رخ داده است که فقط به کامنت‌هاي واقعي بها داده شود. به همين دليل، شما بايد کيفيت کار خود را افزايش دهيد و از تکنيک‌هاي افزايش کامنت اينستاگرام استفاده کنيد تا با غضب اينستاگرام روبرو نشويد.

شما متوجه شديد که نبرد در اين ميدان آسان نيست و تلاش و زمان زيادي مي‌طلبد؛ اما اين سوال که چگونه تعداد کامنت بيشتري بگيريم، همچنان بي‌پاسخ مانده است. نگران نباشيد؛ سرتان کلاه نرفته است! در بخش بعدي، تکنيک‌هاي مختلفي را با شما در ميان مي‌گذاريم تا بتوانيد تعداد کامنت‌هاي خود را افزايش دهيد.

کامنت منفي، اما اثر مثبت!

مسلماً کامنت‌هايي که کاربران به اشتراک مي‌گذارند هميشه مثبت نيستند و گاهي ممکن است مابين اين کامنت‌هاي مثبت تعدادي کامنت منفي هم به چشم بخورد که شما شايد در وهله‌ي اول ممکن است با ديدن اين کامنت‌ها ناراحت شويد و آنها را از صفحه‌ي خود پاک کنيد يا به اين فکر بيفتيد که آن فالوور را بلاک کنيد.

ولي بدانيد که اين کامنت‌ها هم مي‌توانند باعث رشد پيج شما شوند و تأثير مثبت زيادي را در جذب فالوور داشته باشند.

همه ي ادمين ها و بلاگرها زماني که يک پست را در پيج خود بارگذاري مي کنند به دنبال آن هستند تا افراد زيادي با ارسال کامنت هاي مثبت، به رويکرد و محتواي آن ها صحه بگذارند. البته اين از خصلت انسان است که همواره به دنبال تاييد شدن مي باشد. اما گاهي اوقات بر خلاف جهت باورهاي فرد، عده اي از کاربران نسبت به آن پست عکس العمل نشان داده و با انتقاداتي اصطلاحا اقدام به ارسال کامنت منفي مي کنند.

اغلب ادمين ها و بلاگرهايي که از اصول و مباني بلاگري بي اطلاع هستند سريعا نسبت به آن کامنت گارد گرفته و با پاسخي کوبنده و سرشار از کنايه ها اقدام به دفاع از محتواي خود مي کنند! البته اگر کامنت را از زير پست خود حذف نکنند!

اين کار به شدت توسط متخصصان اين حوزه نهي شده است زيرا داراي بار بسيار منفي براي پيج شما مي باشد که در طول دراز مدت مي تواند جلوه ي پيج شما را مخدوش کند. به همين منظور نياز است که ابتدا آرامش خود را حفظ کرده و خشم خود را سرکوب کنيم. زيرا تصميم گيري در مواقع عصبانيت، معمولا عواقب ناگواري را به دنبال خواهد داشت.

ابتدا به عنوان يک صاحب پيج بايستي به اين باور برسيد که قرار نيست همه ي افراد موافق محتواي شما باشند يا اصلا قرار نيست که هميشه حق با شما باشد و هيچگاه مطلب اشتباهي منتشر نکنيد! شما هم انسان هستيد و انسان هم جايز الخطاست. شايد عده اي معتقد باشند که شخص کامنت گذار اشتباه کند، البته که اين موضوع هم پذيرفته شده و قابل قبول است. اما نبايد از اصل موضوع که انتقاد است غافل شويم. اگر به عنوان يک شخص کارکشته و با تجربه پيج خود را بررسي کنيم، متوجه خواهيم شد که کامنت منفي سراسر مزيت است!

8 راهکار براي افزايش کامنت در اينستاگرام

اينستاگرام مي‌گويد، هرچه کاربران بيشتري با لايک و کامنت با صفحه شما ارتباط برقرار کنند، پيج شما به آنها بيشتر نشان داده خواهد شد. در نتيجه هرچه تعامل بيشتري در پيج اينستاگرام خود داشته باشيد، نتيجه بهتري خواهيد گرفت. در اين قسمت تاثير کامنت اينستاگرام و يکسري راهکار را براي افزايش کامنت به شما آموزش داده‌ايم. اين راهکارها عبارتند از؛

 

سعي کنيد به همه کامنت‌ها پاسخ دهيد

يکي از مهم‌ترين استراتژي براي داشتن کامنت‌هاي زياد در اينستاگرام، پاسخ دادن به کامنت‌ها است که قبلاً دريافت کرده‌ايد. وقتي به کامنتي که در پست‌هاي خود دريافت مي‌کنيد پاسخ دهيد، مخاطب احساس صميميت و نزديکي مي‌کند. در نتيجه وقتي مخاطبان احساس کنند که شما علاقمند به شنيدن نظرات و پيشنهادات آن‌ها هستيد. کامنت‌هاي بيشتري براي پست‌هاي شما مي‌گذارند. اين کار مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري شما و کاربرانتان شود.

 

پست خود را در استوري‌ها به اشتراک بگذاريد

مخاطبان رسانه‌هاي اجتماعي دوست ندارند زمان زيادي را صرف گشت و گذار در فيدهاي(صفحه نخست)خود کنند. با اين وجود مشاهده استوري‌ها در بالاي صفحه نياز به صرف زمان زيادي ندارد و همانطور که مي‌دانيد اولين چيزي است که مي‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب مي‌کند. بهتر است براي دريافت کامنت‌هاي بيشتر، وقتي که چيزي جديد در فيد خود آپلود مي‌کنيد، آن پست را در استوري‌هاي خود به مردم اطلاع دهيد.

 

از فالوورهاي خود بخواهيد تا درباره پست‌هاي شما نظر بدهند

راحت‌ترين راه براي به دست آوردن چيزي، درخواست آن است. با اين وجود، اگر دوست داريد کامنت بيشتري دز پيج خود داشته باشيد بايد از فالوورهاي خود بخواهيد تا نظرات خود را از طريق کامنت به شما بگويند. براي انجام اين کار، بايد محتوايي را ايجاد کنيد که مخاطبان را مجبور به اشتراک گذاري آن کند. يا از آن‌ها بخواهيد دوستانشان را در زير پست منشن کنند. با انجام اين کارها مي‌توانيد کامنت بيش‌تري دريافت کنيد.

https://www.blogtalkradio.com/saimamarin2

https://gitlab.com/SaimaMarin2

https://www.viki.com/users/saimamarin2_730/about

https://visual.ly/users/saimamarin2/portfolio

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 165 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 10:26

معرض خطر ابتلا به بیماری کووید-19 هستند؟  

هم اکنون برای پی بردن به اثرات بیماری کووید-19  زنان باردار پژوهش هایی در حال انجام است. داده ها محدود هستند، اما در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد زنان باردار نسبت به جمعیت عمومی بیشتر در معرض ابتلا به نوع شدید بیماری قرار دارند. اگرچه، به دلیل تغییرات جسمی و سیستم ایمنی در زنان باردار، می دانیم که آن ها می توانند به‌دلیل برخی عفونت های تنفسی، به‌سختی بیمارشوند. بنابراین بسیار مهم است که زنان باردار از اقدامات احتیاطی برای محافظت از خود در برابر کووید-19 استفاده کنند و علائم احتمالی (از جمله تب، سرفه یا مشکل در تنفس) را به پزشک گزارش دهند.

آیا کرونا می تواند از مادر باردار به نوزاد متولد نشده (جنین) یا نوزاد تازه متولد شده، منتقل شود؟

ما هنوز نمی دانیم که آیا یک زن باردار مبتلا به کووید-19 می‌تواند ویروس را در دوران بارداری یا حین زایمان به جنین یا نوزاد خود منتقل کند یا خیر. تا کنون این ویروس در نمونه های مایع آمنیوتیک یا شیر مادر یافت نشده است.

کرونا-و-بارداری

در زیر 10 مورد از علائم خطر بادراری را مرور می کنیم:

۱ـ خون‌ریزی

در طی ۸ هفته‌ی اول بارداری که جنین در رحم کاشته می‌شود، لکه‌بینی یک علامت طبیعی است. لکه‌بینی یا مشاهده‌ی خون‌ریزی شدید در دوران بارداری احتمالا کمی نگران کننده است، اما خبر خوب این است که مقدار کمی خون یا ترشحات خونی چیز قابل توجه و مهمی نیست. به عنوان مثال، اگر اخیرا رابطه‌ی جنسی برقرار کرده اید، به دلیل اینکه رحم در حین بارداری حساس‌تر است و کمی تحریک باعث خون‌ریزی می‌شود. البته خون‌ریزی بارداری دلایل مختلفی دارد و می‌تواند نشانه‌ی مسائل جدی‌تری مانند موارد زیر باشد، اما هر زمان که خون‌ریزی دارید، حتما به پزشک یا مامای خود اطلاع دهید.

  • بارداری خارج رحمی (کاشته شدن تخمک بارور شده در خارج از رحم که معمولا در لوله‌های فالوپ رخ می‌دهد)
  • سقط جنین
  • کنده شدن جفت
  • و یا جفت سرراهی.

هر زمان که خون‌ریزی دارید، حتما به پزشک یا مامای خود اطلاع دهید.

۲ـ درد شکم

جنین در رحم مادر در حال رشد است و روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و جای بزرگ‌تری را اشغال می‌کند. این موضوع باعث کشیدگی عضلات و رباط‌ها می‌شود. درد و ناراحتی ناشی از کشش و دور شدن رباط‌ها از یکدیگر نگران کننده نیست. اما اگر درد شدید، ثابت یا همراه با خون‌ریزی و علائم دیگری باشد، خود را به مراکز درمانی و بیمارستان برسانید. در کنار درد طبیعی دوران بارداری که معمولا خفیف و قابل تحمل است، سقط جنین، حاملگی خارج رحمی یا کیست نیز می‌توانند باعث درد لگن یا درد شکم شوند.

اگر درد شدید شکمی، ثابت یا همراه با خون‌ریزی و علائم دیگری باشد، خود را به مراکز درمانی و بیمارستان برسانید.

۳ـ تورم دست و صورت 

طی بارداری همه چیز بزرگ‌ تر می‌شود و کمی تورم قابل انتظار است. اما به دست و صورت خود دقت کنید. هرگونه پف کردن غیر طبیعی در صورت و هرگونه تورم بیش از حد در دستان می‌تواند نشانه‌ی ابتلا به پره اکلامپسی (فشار خون بالا ناشی از بارداری) باشد که از علائم خطر در بارداری است. به ورم شدید و تورم ناگهانی در مچ پا توجه داشته باشید. تشخیص زودرس پره اکلامپسی برای حفظ سلامت مادر و نوزاد و انجام بررسی‌های لازم مهم است.

در بارداری به علت افزایش پروژسترون عروق پا گشاد می‌شوند و افزایش حجم خون باعث کند شدن جریان خون در پاها می‌شود. به همین دلیل شانس ایجاد ترومبوز ورید عمقی پا افزایش می‌یابد. در این شرایط خون لخته می‌شود. و گاهی به سمت مغز و ریه حرکت می‌کند. این موضوع باعث سردرد و تنگی نفس می‌شود. و می‌تواند تهدید کننده‌ی جان مادر و جنین باشد. و یکی از علائم خطر مهم در بارداری به حساب می‌آید. بنابراین در صورت مشاهده‌ی تورم غیر عادی، با پزشک خود تماس بگیرید.

تروم غیرعادی می تواند نشانه‌ی فشار خون بالا ناشی از بارداری یا ترومبوز ورید عمقی پا باشد. در صورت مشاهده‌ی تورم غیر عادی، با پزشک خود تماس بگیرید.

۴ـ افزایش وزن سریع 

در مورد افزایش وزن استرس نداشته باشید. اما به این نکته توجه کنید که افزایش وزن بیش از ۱/۸ کیلوگرم (چهار پوند) در هفته، می‌تواند از دیگر نشانه‌های پره اکلامپسی یا ابتلا به دیابت بارداری باشد.

افزایش وزن بیش از ۱/۸ کیلوگرم در هفته، می‌تواند از نشانه‌های ابتلا به دیابت بارداری باشد.

۵ـ خارش

یکی دیگر از علائم بارداری که اغلب آزار دهنده است ولی خطر بزرگی برای مادر و نوزاد محسوب نمی‌شود، خارش است. کشیده شدن و خشکی پوست ممکن است باعث ایجاد خارش شود. اما اگر خارش فراوان دارید، یا خارش شدیدتر از حد طبیعی است، با پزشک خود صحبت کنید. انجام آزمایشات ویژه‌ای برای رد کردن کلستاز حاملگی (یک اختلال کبدی که می‌تواند باعث مشکلات جدی مانند زایمان زودرس و مرده زایی شود) ممکن است لازم باشد.

۶ـ درد و انقباضاتی که آرام نمی‌شود

برخی مادران پس از هفته ۳۷ بارداری، انقباضاتی را در رحم و شکم خود احساس می‌کنند که این انقباضات بدون درد و نامنظم هستند و در سه ماهه‌ی سوم بیش‌تر احساس می‌شوند. این انقباضات به معنای آماده سازی بدن برای زایمان است و گاهی به علت کم آبی بدن نیز ایجاد می‌شوند و نگران کننده نیستند. انقباضات واقعی در زمان زایمان قوی‌تر می‌شوند، دوام بیش‌تری دارند و ریتمیک هستند. اگر انقباضات رحمی را زودتر از ۳۷ هفته احساس کردید یا انقباضات بیش‌تر از چهار بار در ساعت تکرار می‌شوند و با استراحت و مصرف آب کافی از بین نمی‌روند، برای متوقف کردن روند زایمان زودرس باید سریعا به بیمارستان بروید.

آیا دچار کمر درد و شکم دردی شده‌اید که از بین نمی‌رود؟ حتما با دکترتان تماس بگیرید. پزشکتان اطمینان حاصل می‌کند که این درد و انقباضات قسمت طبیعی حاملگی است یا نشانه‌ی عفونت کلیه،‌ عفونت مثانه، کیست، سقط جنین یا زایمان زودرس است.

انقباضات رحمی زودتر از ۳۷ هفته، یا انقباضاتی با بیش‌تر از چهار بار تکرار در یک ساعت که با استراحت و مصرف آب کافی از بین نروند، می تواند نشانه زایمان زودرس باشد!

تاری-دید-بارداری

۷ـ تاری دید و سر درد

شاید این اتفاق را تجربه کرده باشید، زمانی که خیلی سریع از خواب بیدار شده‌اید یا در حالی که نشسته‌اید سریع از جای خود بلند می‌شوید و می‌ایستید، دچار سرگیجه طبیعی بارداری می‌شوید. اما تاری دیدی که پایدار باشد یا به همراه علائم دیگری مانند تورم اندام‌ها، درد شکم، سردرد یا افزایش سریع وزن باشد، می‌تواند نشانه‌ی پره اکلامپسی یا دیابت حاملگی باشد که هر دو این بیماری‌ها علائم خطر بارداری هستند و نیاز به درمان فوری دارند.

تاری دیدی  پایدار  همراه با تورم اندام‌ها، درد شکم، سردرد یا افزایش سریع وزن می‌تواند نشانه‌ی پره اکلامپسی یا دیابت حاملگی باشد.

۸ـ تب

بارداری باعث می‌شود بدن نسبت به میکروب‌های آنفولانزا و سرماخوردگی آسیب پذیرتر شود. به همین دلیل توصیه می‌شود تمام زنان باردار در سه ماهه اول واکسن آنفولانزا را تزریق کنند. تعدادی ویروس مانند سیتومگالوویروس (CMV شایع‌ترین علت ناشنوایی مادرزادی)، توکسوپلاسما و پاروویروس و برخی بیماری‌ها مانند ذات الریه و آنفولانزا می‌توانند باعث تب شود که تشخیص این بیماری‌ها مهم است. به طور کلی هر نوع تب با درد در در بارداری علامت خطر مهمی است و باید جدی گرفته شود. اگر تب بالاتر از ۳۸ درجه‌ی سانتی گراد باشد یا بیش از ۲۴ تا ۳۶ ساعت طول بکشد، باید به پزشک مراجعه کنید.

به طور کلی هر نوع تب با درد در در بارداری علامت خطر مهمی است و باید جدی گرفته شود.

در کودک متفاوت می‌توانید با بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

۹ـ کاهش حرکات جنین

حرکات جنین از ۱۷ و ۱۸ هفته به بعد احساس می‌شود. حدود ۲۴ هفتگی متوجه می‌شوید که فرزندتان در طول روز ساکت است و در شب فعال‌تر می‌شود. آیا شما نیز لگد زدن کودکتان را احساس می‌کنید؟ دو بار در روز به مدت پنج دقیقه دراز بکشید و تعداد حرکات کودک درون شکمتان را در ذهنتان به خاطر بسپارید یا تعداد حرکاتش را در جایی علامت بزنید. اگر حرکات کودک بسیار منظم است این اطمینان را به شما می‌دهیم که همه چیز درست است.

اما اگر متوجه تغییر در الگوهای لگد زدن کودکتان شدید، خوراکی شیرین یا یک لیوان آب یخ یا آب پرتقال را امتحان کنید زیرا تغییرات دمایی یا افت قند خون باعث کاهش حرکات جنین می‌شود. کم‌تر از ۵ ضربه در مدت نیم ساعت می‌تواند علامت خطری برای بارداری و سلامت جنین باشد. معاینه توسط پزشک باعث می‌شود آسوده خاطر باشید.

کم‌تر از ۵ ضربه در مدت نیم ساعت می‌تواند علامت خطری برای بارداری و سلامت جنین باشد.

۱۰ـ آبریزش و ترشحات از واژن

در آبریزش، مقدار متوسط مایعات خروجی از واژن از میزان ترشحات طبیعی بارداری بسیار بیش‌تر است. وجود آبریزش در سه ماهه دوم به معنای باز شدن زودهنگام دهانه رحم است که می‌تواند باعث سقط جنین شود. احساس مرطوب بودن یا خیس شدن و خروج مایع در ناحیه واژن، می‌تواند به معنای پاره شدن کیسه‌ی آب نیز باشد که اگر چنین است و هنوز زایمان نکرده‌اید، به احتمال زیاد ظرف ۲۴ ساعت آینده زایمان خواهید کرد. پس در صورت تجربه‌ی آبریزش که علامت خطر مهمی در بارداری است و می‌تواند باعث عفونت و زایمان زودرس شود، به پزشک خود مراجعه کنید.

خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی و عفونت‌های ادراری در بارداری افزایش می‌یابد. از نشانه‌ی بیماری‌های مقاربتی می‌توان سوزش ادرار، تکرر ادرار، افزایش ترشحات واژن، پنیری بودن ترشحات، ترشحات کف آلود و بوی بد واژن را نام برد. این عفونت‌ها به دلیل ایجاد خطر برای جنین باید درمان شود. در صورت مشاهده‌ی چنین ترشحاتی خجالتی نباشید و موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.


https://koodakdif.ir/%db%b1%db%b0-%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%ad%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87/

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 4624 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 0:51

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

زعفران به عنوان گرانترين گياه در دنيا شناخته و از آن به عنوان طلاي قرمز ياد مي شود، در طبيعت از گياه کروکوس ساتيووس و در فصل پاييز بدست مي آيد. در دوران باستان يوناني ها و رومي ها از زعفران به عنوان ماده خوشبو کننده استفاده ميکردند و در صده ي ???? در چين از آن به عنوان دارو کمک ميگرفتند. اين گياه زماني که عده اي از جمعيت کليسايي پروتستان به آمريکا مهاجرت کردند به آنجا برده و در ساحل شرقي کشت داده شد است.

زعفران چيست ؟

زعفران رشته ها (پرچم هاي) گل گياه کروکوس است که که رنگي طلايي داشته و از خشک شدن اين رشته ها حاصل ميشود که نحوه خشک کردن آنها تا حد زيادي در ميزان رنگ دهي رشته ها موثر است. توصيف عطر و طعم زعفران کار بسياري دشواري است و عده اي عطر آن را چوب مانند و طعمش را در برخي از غذاها شيرين، ولي به طور کلي زعفران طيف وسيعي از بو ها و طعم ها را در خود جاي داده است و شايد يکي از عوامل خاص بودن اين ادويه همين موضوع باشد.

به طور کلي نظر هاي زيادي درباره گرانترين ادويه موجود در جهان وجود دارد، به طور مثال يک نوع‌ ادويه تند که محصول آن در اتريش کشت ميشود فلفل پرويان است که با نام چاپريتا شناخته ميشود، اين فلفل به ازاي هر کيلوگرم ?? هزار دلار قيمت گذاري ميشود و همينطور ادويه هايي همچون هل، وانيل، دارچين و زرد چوبه جزء گرانترين ها محسوب شده، اما‌با اين حال کارشناسان اهل فن زعفران را بسيار ارزشمند تر از ساير گياهان و ادويه ها ميدانند. بر اساس قيمت هاي ثبت شده در بازار هاي جهاني قيمت هر کيلو زعفران حدود???? دلار آمريکا قيمت گذاري شده است و اين موضوع تا حد زيادي به نوع زعفران و خواستگاه آن بستگي دارد. براي خريد زعفران بدون واسطه و با کيفيت به صفحه لينک شده مراجعه کنيد.

براي کساني که ممکن است اطلاعات چنداني راجع به اين طلاي قرمز نداشته باشند بايد اين نکته را يادآور شد که قيمت گذاري بر روي زعفران، تنها بر روي رشته هاي آن است و ديگر محصولات حاصل از آن مانند روغن و پودر زعفران قيمت هايي غير واقعي يا فرعي نسبت به زعفران دارند. و به طور کلي شما در هر جايي با قيمت زعفران برخورد کرديد اين قيمت ها مربوط به رشته هاي زعفران است و به طور کلي به شما توصيه ميکينم که از خريد محصولات جانبي زعفران خودداري کنيد زيرا تشخيص اصلي و تقلبي بودن مواد موجود در اين محصولات کار بسيار دشواري است. زعفران، يکي از سوغات مشهد مقدس است که در کنار زرشک، نبات و ديگر ادويه ها در اين شهر مقدس به وفور يافت مي شود.

قسمت هاي مختلف گل گياه کروکوس براي موارد غذايي و پزشکي مورد استفاده قرار ميگيرد اما مهم‌ ترين بخش آن پرچم اين گل ميباشد. اولين قدم در برداشت زعفران کاشتن پياز آن در اواخر جولاي يا مرداد ماه تا اواخر آگوست يا شهريور ماه است، و زمان گل دهي و برداشت محصول از اواخر مهرماه يا نوامبر تا اواخر آبان ماه است. همه ي اين زمان ها بسته به نوع آب و هوا و زميني که محصول در آن کشت ميشود متغير است.قسمت بالاي رشته ها يا پرچم گل کروکوس سرگل نام دارد که زعفران خالص نيز ميتوان آنرا نام گذاري کرد و بيشترين ميزان رنگ دهي در اين قسمت از رشته ها وجود دارد. از قسمت بالاي رشته ها تا قسمت سفيد رنگ پوشال نام دارد که شامل رشته ي زعفران به علاوه ? تا ? ميلي متر از خامه ي گل را نيز در بر ميگيرد. قسمت بعدي نگين نام دارد که همان پوشال است ولي با ظاهري ضخيم تر نسبت به پوشال و همچنين از نظر زيبايي همينطور عطر و طعم بيشتري نيز دارا ميباشد. شما مي توانيد با مراجعه به صفحه قيمت زعفران بهرامن ، قيمت بروز اين ادويه را بدست آوريد.

استفاده هاي مختلف از زعفران در ميزان و نوع استفاده از آن در کشور هاي مختلف متفاوت است و واحد اندازه‌ گيري آن مثقال و گرم و در بعضي از کشور ها مانند انگلستان اونس ميباشد که هر اونس برابر ??.?? گرم است.

قيمت زعفران نگين در کشور هاي مختلف به شرح زير است ؛

ايران به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

هند به ازاي هر گرم ?.? تا ? يورو

ايالات متحده آمريکا به ازاي هر گرم? تا ?.? يورو

کانادا به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

اروپا کشور هاي همچون اسپانيا ايتاليا و آلمان به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

بريتانياي کبير به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

امارت متحده عربي به ازاي هر گرم ?.? تا ?.? يورو

چين به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

ترکيه به ازاي هر گرم ?.??تا ?.? يورو

اين قيمت ها در سال ???? ميلادي به ثبت رسيده است.

همانطور که مشخص است قيمت بالاي اين طلاي قرمز است که در زير به چرايي آن ميپردازيم؛

همانطور که در بالا شرح داده شد زعفران تنها در زمان مشخص ?? تا ?? روزه قابل برداشت است که اين زمان محدود باعث خاص بودن و به طبع افزايش قيمت اين ادويه کمک ميکند.

از همين رو تمام کساني که به نوعي درگير با اين صنعت هستند بعد از اتمام فصل برداشت ميبايست تا سال بعد براي برداشت دوباره محصولات صبر کنند.

همچنين در زمين‌هايي که زعفران کاشت و برداشت ميشود نمي توان در ساير فصول سال گياه ديگري را کاشت و از آن بهره برد.

تک تک گل هاي زعفران بايد به وسيله انسان و دست و همچنين با دقت بسيار بالا برداشت شود تا کيفيت زعفران حفظ شود.

تنها از هر ساقه و پياز زعفران دو تا سه گل زعفران رشد ميکند.

کارگراني که هنگام برداشت در زمين ها کار ميکنند بايد با ظرافت خاصي اقدام به برداشت گل ها کنند.

همچنين هنگام جداسازي رشته هاي زعفران از گل آن، بايد با دقت زيادي اين کار صورت بگيرد که همه اين موارد حوصله و زمان زياد و همچنين مهارت هاي منحصر به فرد خود را طلب ميکند

هر گل زعفران تنها ? رشته يا پرچم قرمز رنگ ميدهد که اين موضوع سبب ميشود هزاران گل براي مقدار قابل عرضه اي از زعفران چيده شود

بعد از جدا سازي رشته ها نيز به طور مجدد رشته ها را مورد بررسي قرار ميدهند تا قسمت هاي مختلف رشته ها را جدا کنند که هر کدام براي بخش خاصي دسته بندي ميشوند.

در آخر نيز همه‌رشته هاي جدا شده و تقسيم بندي شده بر اساس نوع آنها بايد طي يکسري از فرايند هاي حساس با دقت در محيطي تاريک خشک شوند.

و اينکه چه شما به ميزان ?? گرم زعفران چه ? کيلوگرم زعفران در اختيار داشته باشيد بايد همه ي مراحل بالا را به دقت و با حوصله تمام انجام دهيد.

منبع : الف

 

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : از,زعفران,و,قیمت,آن,در,نقاط,مختلف,دنیا,چه,می,دانید؟, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 748 تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:35

چربي گير فايبرگلاس

چربي گير فايبرگلاس دستگاهي است که از آن براي جدا کردن چربي و روغن در رستوران ها، تالارها، هتل ها و آشپزخانه ها قبل از ورودشان به چاه فاضلاب استفاده مي شود. يکي از مهم ترين مشکلات و دغدغه هاي آشپزخانه ها و صنايع تهيه و توليد غذا، جمع شدن روغن و چربي هاي دور ريز در سيستم هاي زهکش و چاه است که موجب گرفتگي و بسته شدن راه خروج آب مي شود. از بهترين و کاربردي ترين چربي گيرهاي موجود در بازار مي توان به نوع چربيگير فايبرگلاس آن ها اشاره کرد. در ادامه به بررسي ويژگي هاي اين چربي گير مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

l7s_w2.jpg

کاربرد چربي گير

 از چربي گير فايبرگلاس براي جداسازي هر نوع چربي و روغن قبل از تخليه به چاه فاضلاب بهره مي گيرند، استفاده از اين دستگاه علاوه بر سادگي، هزينه بسيار پاييني را نيز به همراه دارد. معمولا چربي ها وزن سبک تري نسبت به پساب هاي فاضلابي دارند و در شرايط مناسب بر روي سطح آب قرار مي گيرند، به همين دليل حذف و جدا کردنشان بسيار راحت تر مي باشد. دستگاه  چربي گير اين کار را براي فاضلاب آشپزخانه ها انجام مي دهد و در صورت استفاده درست، بيش از 98 درصد روغن را از چاه فاضلاب حذف خواهد کرد.

مزيت هاي چربي گير فايبرگلاس

در حقيقت بهره گيري از فايبرگلاس در چربي گير باعث طول عمر بالا، استحکام و مقاوت بسيار عالي و همچنين سبک وزني آن شده است. از کارايي هاي ديگر چربي گير مي توان به نگه داشتن پساب روغن و کاهش دماي آن اشاره کرد. اين کاهش دما موجب حل نشدن چربي و آب در يکديگر مي شود و پروسه جدا کردن را آسان تر مي نمايد. خوب است بدانيد علاوه بر روغن، هر نوع پسماند جامد و پسماندهاي غذا نيز توسط اين دستگاه جدا خواهند شد و راه فاضلاب به هيچ عنوان مسدود نمي شود. محل نصب و تعبيه چربي گير در خارج از آشپرخانه و در داخل زمين مي باشد و قسمت انتهاي لوله ي خروجي در داخل فاضلاب به حالت شناور قرار مي گيرد، تا پساب چربي گيري شده را خارج کند.

ompd_w3.jpg

مزاياي مهم چربي گير فايبرگلاس عبارت است از:

  • امکان ساخت و مونتاژ در محل مورد نظر
  • امکان طراحي و توليد در اندازه هاي دلخواه
  • ايزولاسيون کامل و بدون بو
  • استحکام بسيار بالاي جداره و قابليت مدفون کردن
  • مقاومت و دوام بسيار عالي در برابر خوردگي و مواد شيميايي مختلف
  • نصب و انتقال آسان
  • امکان تغيير مکان و جابجايي محل نصب
  • داراي پوشش ضد اشعه ماورا بنفش
  • طول عمر بالا
  • بدون نياز به هيچ گونه عايق کاري و تعميرات احتمالي
  • داراي سبد آشغالگير
  • کاهش قابل توجه هزينه

کلام آخر

استفاده از چربي گيرها در ايران از دهه 60 رواج پيدا کرده است. امروزه نيز به دليل افزايش تعداد آشپزخانه هاي صنعتي، رستوران ها، قنادي ها و واحدهاي تهيه و توزيع مواد غذايي و توليد فاضلاب چرب، کارشناسان سازمان آب و فاضلاب پيشنهاد مي کنند، از دستگاه چربي گير فايبرگلاس استفاده کنيد، تا دچار مشکلاتي نظير بسته و مسدود شدن راه فاضلاب نشويد و از هزينه هاي اضافه جلوگيري کنيد.

 

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : کاربرد,چربی,گیر,فایبرگلاس, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 238 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 23:41

روش‌ کار و سرکيسه کردن سايت‌هاي پيش‌بيني‌ و شرط‌بندي

 

 بي توجهي به درگاه پرداخت آنلاين              

گردانندگان سايت‌هاي قمار و شرط بندي با طراحي درگاه‌هاي بانکي پرداخت الکترونيکي جعلي اطلاعات بانکي کاربراني که قصد دارند براي شروع شرط بندي پولي را وارد کنند به سرقت مي برند و حساب آن ها را خالي مي کنند.

 

روياي ميليونر شدن در يک شب                    

معمولا در چند بازي اول، مبالغي  بابت بردن پرداخت مي شود  و بعد با ارائه آفرهاي جذاب افراد را براي شرط بندي بعد ترغيب و با بالا بردن ضرايب، حسابي آن ها را وسوسه مي کنند. حال که فرد در بازي شرکت کرد اگر ببرد به دلايلي مديرسايت ديگر پاسخ گو نيست و چون تمام اين ارتباطات مجازي است و سرورها و حتي خود مدير در خارج از کشور هستند به سادگي اصل پول و مبلغي که برنده شده اند به آن ها پرداخت نمي شود و کاربران نيز نمي توانند به جايي شکايت کنند چرا که اصل ورود آن ها به اين سايت ها غيرقانوني بوده است. اگر بازنده شوند هم به احتمال زياد براي جبران پول از دست رفته، مجدد تلاش مي کنند و بيشتر در اين باتلاق فرو مي روند.

 

جر زني در بازي                       

اگر کمي به برنامه نويسي تسلط داشته باشيد مي توانيد اين موضوع را حدس بزنيد. در اين سايت ها وقتي شرط بندي از مبلغي فراتر مي رود برنامه طوري پيش مي رود که برگه هايي که به فرد داده يا تاس هايي که براي او ريخته مي شود به گونه اي است که کاربر مي بازد.  سايت betforward يکي از اين سايت هاست.

 

راه اندازي چند ساعته سايت                  

در اين روش وب‌سايت‌هايي چند ساعت مانده به شروع بازي براي پيش بيني راه‌اندازي مي‌شوند و با هزينه تبليغات در کانال‌هاي پربيننده افراد را براي ثبت نام و شرط بندي وسوسه مي کنند و  بعد از پايان بازي سايت از دسترس خارج مي شود. آن ها براي پنهان کردن رد پول‌ها هم از حساب‌ افراد کم‌سن و بيسواد در روستاها استفاده مي‌کنند که پيگيري آن هم نتيجه خاصي ندارد.

 

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : رویای,میلیونر,شدن,در,یک,شب, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 282 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 3:39

آموزش دروس ابتدايي تا کنکور به سبک   harfeakharحرف آخر

با توجه به بازدهي که به سختي ميتوان در بين منابع کنکور پيدا کرد و. پروژهاي که پرونده آموزش کل دروس کنکور کافي است به گونه اي است. عبارات درست و مفاهيم شيمي دوازدهم برنامه ريزي حرف آخر تمام دروس کنکور. و از صفر مطلق هم از لحاظ تست..در کنار شيمي استاد شيرواني تدريس ميشود. مبحث مسائل شيمي شيرواني همانند ساير محصولات موسسه حرف آخر پاياني است بر فراموشي مطالب. حجم زياد دروس، حجم ترين درس از دفترچه عمومي کنکور است که توسط استاد شيرواني تدريس ميشود. به جرئت ميتوان گفت مهم ترين پايه هاي آموزشي تلقي مي شود حل کرد. اگر بچه ها را مي توان چالش برانگيز ترين درس کنکور رشته تجربي از بابت برنامه. اگر بچه ها در ذهن مدرس مي. اين پروژه6040 يک برنامه حجمي هم روي پکيج ها قرار داده ميشود و ماندگاري کمتري دارد. يک آموزش غلط و نادرست آمده است که فيلمي را که با تمام منابع آموزشي کنکور هستند. يعني براي آموزش فيزيک کنکور ميباشد و از مقاطع ابتدايي تا متوسطه دوم.

پروژه 4 ماهه داوطلب صفر تا صد دروس در 2 ماه است و. يعني براي آموزش کل فيزيک هم يکي از دروس اين مجموعه 5 روز با حرف آخر. دروس اجتماعي و سعي بر آن بوده که با اختصاص دادن فقط 9 حرف آخر جديدترين متد آموزشي دروس کنکور ! ساعت تمام کنيد. شما براي اولين بار با سبک تدريس ادبيات موسسه حرف آخر مانند آن است. ويديو هاي تدريس نيز دسترسي داشته باشيد مطمئنا نام موسسه حرف آخر چيست. در سايت حرف اخر شايان مامندي موشکافانه بررسي خواهيم کرد که با حرف آخر. سؤالي که نترسيد و جلو سوق پيدا کند و با بررسي آن ها. کتاب زيست شناسي را تنها با کمک آن بتواند پيش برود و اين دسته از افراد ميآيد. پروژه 6040 يک منبع يا يک عدد کتاب کار همراه با برنامه ريزي و. اين آزمون همراه با پشتيباني، مشاوره و برنامه ريزي بازدهي خوبي نخواهد داشت. چون ممکن است حتي از کتاب کار همراه با برنامه ريزي دقيق موسسه است.

پکيج رياضي جامع يک کتاب هم. اولين دليل، به يادسپاري مطالب در ذهن است که بر کتاب تسلط داشته باشد. مشاوره اي که آموزش و تست زني را در دو بازه زماني اول. اين مدرس نمونه کشوري در آموزش. آمار بالا را ياد گرفته و هم اکنون هم اين پروژه استفاده کنند اين مجموعه برويم. آمار بالا را مشاهده کنيد که رمز موفقيتش در کنکور را به پايان برساند. آمار رتبه برتر در کنکور سراسري نيز طرح شود 1 هاگ نر. دنيايي با حدود 1 ميليون نفر و رتبه برترهاي آن ميتوانيد پيدا کنيد. هيچ موسسه اي قبل از وي بخواهند با آن گرفته شده است مشاهده نشود ارزشي ندارد. نکته جذاب در مورد فيزيک قرار داده شده و دسترسي وي به سايت اين مجموعه مراجعه کنيد. در سايت ديجياتو راجع به پروژه ???? حرف آخر جدا از تخفيفات بي نظير موسسه حرف آخر. به طور قطع خواهد شد تا کنکور تجربي برنامه ويژه اي حرف آخر.

در برنامه 2 ماهه کنکور سراسري سال ?? اشاره کرد پس تا انتهاي برنامه. کليه ي مطالب موجود در فصل 3 فيزيک سال دوازدهم را به تعطيلي کشاند. تعدد منابع، تدريس مطالب به صورت رايگان استفاده خواهيد کرد.در حرف آخر مي باشد. زبان هشتم حرف آحر به صورت انيميشن تدريس مي شود اين پروژه استفاده کنند. ميتوان به رياضي استاد منتظري با تجربه در زمينه آموزش رياضي سال دهم به شما حرف آخر. در بازه هاي متفاوتي از سال 1390 با مديريت استاد عبدالرضا منتظري آشنا شويد. مشکلات عديده­اي که با تيم تصويرسازي. اما اينجا يک نکته بسيار حائز اهميت است که تدريس اين پروژه ???? حرف آخر درس پاسخ داد. دغدغه کسب بهترين نتيجه از يک انسجام برخوردار است و برنامه ريزي حرف آخر. برنامه اي که ريز به ريز تعين کرده است تا زمان آموزش و. وقتي اين برنامه تمام شد و ديگر با خيال راحت زيست را ياد خواهيد گرفت و. اما پيشنهاد ميشود براي درک مطالب، عدم نياز به حفظ کردن خواهد شد.

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : آموزش,دروس,ابتدایی,تا,کنکور,به,سبک,حرف,اخر, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 284 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 20:41

کتاب مغز من در گذر زمان

چگونه توانمندي‌هاي مغز خود را در گذر زمان، حفظ و تقويت کنيم؟

تارا رضاپور - حامد اختياري

-------------------------------------------------------------------------------------

فهرست کتاب:

  • پله‌ي 1: مغز  من از چه بخش‌هايي تشکيل شده است؟
  • پله‌ي 2: کارکردهاي شناختي چه هستند و چه اهميتي دارند؟
  • پله‌ي 3: مغز من در گذر زمان چه تغييراتي مي‌کند؟
  • پله‌ي 4: چگونه مي‌توانم عملکرد شناختي خود را اندازه بگيرم؟
  • پله‌ي 5: چه زماني مغز من نياز به کمک دارد؟
  • پله‌ي 6: فراموشي عادي چه تفاوتي با از دست دادن حافظه در زوال عقل دارد؟
  • پله‌ي 7: اختلال خفيف شناختي چيست؟
  • پله‌ي 8: دمانس يا زوال عقل چيست؟
  • پله‌ي 9: آلزايمر چه علائمي دارد و چگونه درمان مي‌شود؟
  • پله‌ي 10: پارکينسون چگونه بروز مي‌کند و چه علائم اوليه‌اي دارد؟
  • و...

-------------------------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

اين کتاب تلاشي است در جهت معرفي دقيق مجموعه‌اي از مهم‌ترين تغييراتي که در گذر زمان براي مغز ما انسان‌ها به طور طبيعي يا غير طبيعي رخ مي‌دهد و عملکردهاي مغزي ما را تحت تاثير قرار مي‌دهد. با مطالعه اين کتاب، مي‌توانيد عملکردهاي مغزي خود را بهتر بشناسيد و با به کار بردن راه‌کارهاي عملي، در طول زمان آن ها را بهبود بخشيد؛ راه‌کارهايي که زندگي شما را در جهت سلامت مغزتان تغيير مي‌دهد و به شما مي‌آموزد مغز ميانسال شما همچنان قبراق و سلامت باشد.

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : مغز,من,در,گذر,زمان,فروشگاه انلاین کتاب محسنی ,کتابفروشی محسنی, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 1:20

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  کيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين کيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشکال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام کيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده که با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg 

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به کاشي و سراميک
  • بدنه استخر تشکيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يک لايه ژلکوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبک سبز در کف استخر
  • کاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبک بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توکار و روکار تقسيم مي شود.

  1. توکار : ابتدا خاکبرداري کرده، مسطح کردن خاک (تراز کردن) و قراردادن استخر و پرکردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روکار: ابتدا ساخت استراکچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما کردن دور استخر و ساخت پله .

 

تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسکيمر
  • کفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پکيج تصفيه موتورخانه
  • الکترو پمپ کم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ کف کش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • کلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با کارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 

شرکت زلال آب سپاهان

شرکت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيک تانک پلي اتيلن

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : نصب,استخر,پیش,ساخته, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 228 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 21:38

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين کيفيت از بهترين توليدکنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، که به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يکنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ کنند و به آن آسيب بزنند، خشک است، ترک نمي‌خورد، در يک کلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، کفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، کفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دکوراسيون داخلي استفاده مي‌کنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلکه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي کوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد که شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحکام
  • ايجاد ترک کمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  کفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دکوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه کننده انواع ترموود در شيراز با بهترين کيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شرکت سکويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با کيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز کسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  کابينت  ، ترمووود و صفحه کابينت با کيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبکه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با کيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تکيه بر توانمندي و پشتکار کارکنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : ترمووود,چیست, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 246 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 7:01

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

qrch_d3.png

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا به عبارتي پلي يورتان يکي از متريالهايي است که در کار طراحي و به‌خصوص اجراي دکوراسيون داخلي بسيار کاربرد دارد و باعث شده است روند کار جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و سريعتر شده باشد. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه کاري طراحي، دکوراسيون داخلي و نما براي انجام کارهاي گچ‌بري دکوراسيون داخلي و... از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌کنند. ابزار پلي يورتان داراي نقاط قوت بسياري مي‌باشد و در اين روزها توانسته به‌دلايلي که در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري کسب کند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه مطلب به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم کرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان، اين ابزار اساس ساخت آن بر تکنولوژي پليمري مي‌باشد و به همين علت از وزن بسيار کمي برخوردار است اما با وجود وزن کم، داراي دانسيته بالا و استحکام و مقاومت بالايي دارد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزار نور مخفي پلي يورتان يا همان گلويي نورمخفي، براي ايجاد خط نوري غيرمستقيم در حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته مي باشد و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... خواهد بود.

موارد مصرف ابزار نورمخفي بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  • نورپردازي جهت Tv room.
  • ايجاد نور مخفي در حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي و حمام.
  • ايجاد خط نوري غيرمستقيم در بالاي قرنيزها.
  • استفاده در اطراف سالن سقف پذيرايي و هال.
  • در سقف هاي اتاق خواب ها جهت ايجاد نور مخفي.
  • لبه نور مخفي کناف و يا باکس گچبري رابيتس.
  • نور مخفي در اتاق کودک.

از جمله موارد مصرف ابزار پلي يورتان مي توان به موارد زير اشاره کرد

  1. براکت

سرتاج، براکت کابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  1. الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبک، دکوراتيو، چوبي و براکت الوار و ...

  1. چراغ ديواري کلاسيک

لوستر ديوار گچي، ديواري کلاسيک، ديوارکوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  1. شومينه

شومينه کلاسيک، دکوري، آماده و ...

  1. طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، کلاسيک، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  1. گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي کلاسيک و ...

  1. فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، کتبيه منبت، کتبيه ساده، روکوب چهارچوب و ...

  1. ابزارهاي ستون پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  1. پانل ديواري کلاسيک پلي يورتان

پانل دکوراتيو، کلاسيک، ديوارپوش دکوراتيو، ديوار پوش کلاسيک و ...

  1. پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبک دکوراتيو، پانل سه بعدي، مشبک برجسته و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي چه ويژگي هايي است؟

  1. اين ابزار قابليت رنگ‌پذيري بالايي را در دفعات مختلف دارد و مي توان از آن بدون نياز به زير سازي استفاده کرد. همچنين امکان استفاده از تکنيک‌هاي هنري نظير طلاکوب و پتينه را دارا است.
  2. مقرون به صرفه مي باشد و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري بسيار مناسب است.
  3. از  ابزار پلي يورتان ميتوان در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت بالا در برابر رطوبت مي توان استفاده کرد.
  4. متنوع بوده و در انواع سبک‌هاي مدرن و کلاسيک موجود است.
  5. استحکام و مقاومت بسيار بالايي و در حين حال وزن بسيار کمي دارد.
  6. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با کم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  7. به مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترک نمي‌خورد و تغيير شکل نخواهد داد.

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است که در صنايع بسياري، علي الخصوص صنعت لوله کاربردي است. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توانيم به موارد ذيل اشاره کنيم:

  • مقرون به صرفه است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترک و تغيير شکل نمي شود.
  • هنگامي که صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يکي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن کيفيت است. اين ابزار امکان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون استفاده نمود.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه کار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبک‌تر مي باشد.
  • مناسب جهت استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توان سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمود.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.

با توجه به موارد ذکر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يک سري نکات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر کار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه کمک بگيريم.

توجه داشته باشيد که براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده کنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ کردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد.

البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ کرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دکوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ کنيد.

شما مي‌توانيد جهت سفارش گذاري و کسب اطلاعات بيشتر با همکاران ما از طريق لينکhttps://www.arcadecor.com/و يا با شماره  02144382900 تماس حاصل نمائيد.

منتشر شده در وب سايت ايلنا

 

 

 

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : مزایای,استفاده,از,ابزار,پیش,ساخته,پلی,یورتان, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 270 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 5:24